onsdag 2 februari 2011

BURLESQUE

Folk tror säkert att jag har haft det helt förjävligt pga mitt förra inlägg. Men svaret är nej! Efter en timma på jobbet var jag glad och fnissig som en töntig skolflicka. Det blev gym efter jobbet och lite uppvärmd middag som älskling lämnat åt mig.
Sedan på tisdagen blev allt underbart bra. Efter lagom med sömn så bar det av mot jobbet, var en mycket roande dag eftersom Hanna jobbade. Efter det bjöds det på en snabb måltid hos Alexandra (som har tagit ner en av tre julstjärnor) Vi gick sedan in till stan där vi gymmade sönder våra armar. Eftersom vi skulle ta en bio senare orkade jag inte åka hem så jag och Jocke möttes upp för lite date på Kojis. Mmm! Som efterätt blev det kaffe hemma hos han, dit kom även Alex. Sedan BIO! BRA FILMEN VAR!! Alla tjejer borde se den... faktiskt. Killar också om dom vill se hud;P
Och nu är det då onsdag. Jobbar onsdag. Idag är det LTU. Det är roligt och skönt eftersom jag jobbar från 9:30-16:00. Helt OK tid;)
Nu äta min gröt och sedan sminka mig klart!
Ha en fin dahag;}

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar