söndag 6 februari 2011

Trött flicka

Igår följde jag lite impulsivt ut på krogen. Jag hade skit kul! Dansade hur länge som helst, så mina ben är lagom döda idag. Var lite tungt att jobba då man varit uppe så länge men det vare värt:) Sedan blev det hem och sova i en timma för jag och Alexandra hade bokat pass på Inpuls. Det var lite kämpigt att göra övningarna med benen på Bodypumpen.
Och nu har jag kört hem, lagat mat och tittar TV. Känner att jag kommer sova gott inatt!
Imorgon är det jobb igen, inget gym. Det orkar jag inte med då jag jobbar 9:30-18:30. Det är jätte mycket jobb för min del just nu. Mina dagar består av jobb, gym, äta och sova. Slänger in lite kompisar och bio så klart också;)
En till sak som skett är att jag fyllt i min tatuering, gjorde lite ondare den här gången. Känner mig som ett gnälligt barn... Nåja det blev ju fint så<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar