fredag 4 mars 2011

Äntligen fredag!

Äntligen fredag! Har jobbat klart för veckan och kan ge mig själv en klapp på axeln för en sund vecka. Är inte så svårt då man väl kommer in i det, har hittat så underbara alternativ till snask! Som nu till helgen då jag och Jansko åker till stugan, vi har förberett med varsin "nöt & russin mix" påse från OLW.
Och jag har ju upptäckt en sån underbar grej på ICA. Bär i lösvikt. Kan det bli bättre? Svar nej!
Sen måste jag kommentera ett inlägg jag skrivit innan. Att jag skulle gå ner till 54, jag ser det som totalt omöjligt för mig att uppnå det:P Jag menar... jag har som inte så mycket mage och sånt att ta ifrån... det är väl armarna typ. Haha. Fuck. Jag är körd i den här tävlingen mot min syrra. Bara inse, jag har fina former och dom sitter där dom sitter;)
ÅH LÄNGTAR TILL STUGAN SÅ SJUKT MYCKET!! Vill åka nununu... ved bastu i mitt hjärta<3 Och sedan lite skoter imorgon;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar