lördag 26 mars 2011

Happis med mödrar;)

Idag har jag äntligen investerat i ett par nya löparskor. Nu ska dom andra skruttiga små asen få se sin sista dag. Huvva! Ska aldrig mer köpa ett par vita. Fast måste erkänna att jag var nära på att ta den modellen idag... tur jag tänkte till! Det är snyggt i början, men efter några turer ute på våren är dom inte så läckra längre.
Nåja, nöjd tjej iaf! Plus att jag fick hem en massa annat. Dock inget från IKEA som var mitt mål med Happis resan:P
Det fina var att söta Pia följde med oss, hon skämde bort mig och Janne lite. Vi fick ett större täcke och nya sängkläder. Skit snygga och i Satin som jag älskar! Vill bara hem till Luleå NU och bädda om hela sängen. Och kuddarna... kuddarna vi fick till soffan var helt underbara i siden med sammets blommor på sig.
Fast bästa var kanske ändå brödrosten;D
Jag vill bara skrika ut till världen att vi har en brödrost! HA!
Rätt så trött av oss att inte ägt någon innan. Nåja, allt kommer så småningom.
En liten sista sak nu då bara... Lunchen ute var grovt god. YUHUM!
Har helt enkelt varit en skit bra dag med mamma och Pia. Många skratt!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar