söndag 20 mars 2011

Pass... ande;)

När Janne kom hem igår grät jag floder. Att man kan sakna en människa så mycket efter BARA en dag. Åh. Inte ens kul, men nu är jag lycklig tjej!
Är glad att Emma kom och höll mig sällskap igår på jobbet. Var trevligt att få träffa flickan min och prata om allt som skett sen sist vi sågs. Idag så kom Janne förbi. Vi spelade lite, skissade tatueringar och pratade.
Har gått bra att jobba helg på LTU, nästan trevligare än att jobba under veckan! Önskar att det var fler helger faktiskt... nåja.
Nu sitter jag och bokar pass och äter två stekta ägg som älskling gjort<3
Har nyligen nitat en säck på PSIen i en timma med Alle och Nunnan. Fan så grym jag var, jag bara slog och slog! Lätt ett pass jag ska boka fler gånger:)
Så nu har jag hittills bokat:
Måndag: Aerobic & Zumba (Tack Alexandra<3)
Tisdag: Dans Aerobic
Onsdag: Functional move
Och en sista sak, jag har skissat fram två tatueringar som jag ska boka imorgon!
Emma gjorde mig så sjuukt pepp:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar