lördag 19 mars 2011

Graaaur!

Efter knappt någon sömn ger jag upp. Inser att dagen kommer bli jobbig, tröttsam och lång. Det hjälper inte att det är mulet ute och snöar. Less på den här jävla vintern, nu kan den fan ta och ge sig.
Funderar på att ringa och väcka en viss person... samma individ som ringde i natt klockan 01:23 och gjorde mig pigg. Less.
Vet att jag måste hålla hårt i tyglarna för tillfället, annars kommer någon intet ont anande person få sig en dos av mitt humör. Och det är inte gulligt, rosa eller fluffigt. Det är bara illa, pinsamt och hemskt.
Nu tror dom flesta att jag fått mig en släng av PMS. Om det vore så väl säger jag bara...
Kan ju nämna lite andra grejer istället, det är nice att jag varit socker fri i 4 veckor. Var ett trevligt besök hos Emelie på torsdagen, älskar den tjejen! Yoga och Pilates på Inpuls med Alex och Nunn var typ... soft.
Och PSI passet på söndag hade inte kunnat komma lägligare. Jag ska hålla ut och försöka att inte sila mobilen i väggen.
HA! Det är inte ens roligt hur sne jag är, tilt Malin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar