söndag 6 mars 2011

Stugan

I fredags tog jag och Janne bussen till Happis. Det var lite tröttsamt, men ska inte klaga för bussen bjöd ju på internet;) Hur bra som helst då man åker långt!
Efter två timmars bussresa anlände vi äntligen till happis, men resan var inte över där. Då var det bara lasta skotern och ge sig av. Väl vid ön väntade min lilla stuga på oss med varm brasa och allt. Underbart! Vi tittade lite på ny TVn innan vi somnade gott.
På lördags morgonen kom Siimon förbi och vi kom på idén att åka ut och grilla. Så vi lastade ved och massa korv och körde iväg bland lite öar tills vi hittade en jätte mysig plats där vi slog oss till ro. Eller ja... jag tog det lugnt och njöt. Siimon samlade ris till att sitta på och Janne började gräva en krater. GALET DJUPT HÅL!
Haha. Men var mysigt, lapa lite sol.
Mot kvällen tog jag och Janne och knäckte lite öl i bastun. Sedan blev det mys framför brasan, jag känner mig nykär;D
Och på söndagen sov vi ut länge, åt god frukost och började sedan avrunda.
Var lite tråkigt att åka hemåt, men är ju tillbaka på onsdag så yeeah!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar