onsdag 2 mars 2011

Det som kallar

Måste börja med att skriva att jag haft en av dom roligaste dagarna på jobbet! Skrattat som ett tok. Plus att jag och Ullis skakade hand på att gå ner till 54 kg. Hon som satte ribban, pinsamt om jag inte klarar det. Jag menar det är min syster jag kämpar med/emot. Lite tävling är det ju alltid;)
Haha stackarn hade det svårt idag redan efter en timma, godiset kallade! Men hon var jätte duktig och höll sig:) Stolt blev jag!
Sedan efter jobbet kallade gymmet på mig, jag sprang så att svetten bara rann. Lite äckligt var det men så jäävla skönt!
Efter gymmet kallade ICA och våran beställning. ÄNTLIGEN har jag fått min Perrelli shaker och mina Diet-pro. Har jag något att skaka ihop efter jobbet då jag springer till gymmet.
Blir bra det här, riktigt bra!
... Nu Dexter!!;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar