tisdag 1 mars 2011

Aurora

I söndags så kom Emma och Jocke förbi. Vi bakade pizzor (4 st!) satt sedan och åt, pratade och drack kaffe. Var sjukt trevligt att träffa både dom igen.
Sedan i måndags blev det lite missförstånd med arbetet så jag blev ledig. Men klagar inte för Jag, Alex och Mina fick oss en underbar promenad på isen. Älskar den vägen<3
Men hatar att hjälpa min mor hitta jeans! Jag blev lite smått galen då jag efter promenaden följde med henne på stan. Inget par dög... hon hittade fel i ALLA!
Fast själv blev det ett par silver örhängen och världens raraste lilla cupcake balsam. Så efter två timmar med frustration åkte jag på gymmet och sprang bort allt. Älskar att jogga, hela skallen blir så tom. Så skönt att bara vara fokuserad på en sak och det är att komma framåt. Yeeah.
Sedan idag (tisdag) har jag jobbat med syrran mellan 8:40-16:00. Gick som smort ska ni veta! Och efter det kallade gymmet med Alexandra, vi körde rätt lätt pass.
Nu mys i soffan till lite Dexter, sova och imorgon jobb 7:00-16:00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar