måndag 14 mars 2011

Söndag

Efter tolv underbara timmar av sömn vaknade jag av en hysterisk liten Mina. Hon ville ututut och det nununu! Så Janne och Jag tog en timmes promenad med henne på leden. Riktigt skönt med lite gamla rutiner.
Efter frukosten hjälpte alla till att städa upp i stugorna. Så att det är lika trevligt nästa gång man kommer dit:)
Gjorde annars inge vettigt den här dagen, låg och läste mest. Eller ja, nu ljög jag, lunchen var så vettig och bra! Grillat;)
Då vi åkte hem var det inte lika tragiskt som förra veckan. Nu har jag fått min dos av stuglivet och längtar mest tillbaka till jobbet och gymmet.
Så därför var det inte så konstigt att jag direkt vi parkerade hos Pia lånade jag Macbooken och bokade två pass dirr. Ett core pass kl 18:00 på måndag och ett bodypump pass kl 19:45 på tisdag. Ska även boka något på onsdag, måste först bara få veta om jag jobbar och isf vilken tid:)
Sedan fick vi skjuts hem av Kjell och det var underbart skönt att slippa ta buss.
Så efter lite räkmackor slängde vi oss i säng. Jobb i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar